dimecres, 12 d’octubre del 2011

XERRADA SOBRE LA SEGURETAT A INTERNET


L’objectiu de la sessió era fomentar la participació de tota la família en els processos formatius de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i aprendre a utilitzar-les de manera segura.
Les conclusions que es varen poder treure són:  que la seguretat a internet és un repte per als pares i mares i per als nens i nenes; que a la xarxa hi ha perills que constantment es renoven, de manera que quan es troba la manera de neutralitzar-ne un ja se n'ha creat un altre; i que és important controlar els fills i filles en la navegació, incloent les xarxes socials, atès que l'única fòrmula de garantir la seva seguretat és acompanyar-los per fer-los veure què és recomanable i de què han de fugir. 
“La seguretat a Internet”:  Impartida per 
Tomàs Moré,  
tècnic de CESICAT  
(Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya)

diumenge, 2 d’octubre del 2011

XERRADA SOBRE SEGURETAT A INTERNET


L’AMPA CEIP VALL DEL GES ORGANITZA UNA XERRADA SOBRE SEGURETAT A INTERNET, el proper dijous, 6 d’octubre a les 8 del vespre, a l'escola. Serà impartida per Tomàs Moré, tècnic de CESICAT(Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya)
L’objectiu d’aquesta sessió és fomentar la participació de tota la família en els processos formatius de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i aprendre a utilitzar-les de manera segura.
En aquesta xerrada es donaran pautes i recomanacions per a l’ús segur i cívic de les TIC. També es donaran consells per introduir o reforçar les competències bàsiques per aprendre a navegar amb seguretat per la xarxa

diumenge, 25 de setembre del 2011

FAMÍLIA I ESCOLA

Benvolguts pares; tenim un nou portal de la Generalitat de Catalunya adreçat a les famílies.   La finalitat de Família i escola es posar a l'abast de tothom  informació , orientacions i recursos per millorar la implicació de les famílies en el procés escolar i educatiu dels nostres fills i filles.  

dimarts, 13 de setembre del 2011

ASSEMBLEA ORDINÀRIA

Benvolguts pares i mares; el dia 14 de setembre celebrarem l'Assemblea ordinària a les 19:00.  L'ordre del dia serà:
1. Presentació de nous càrrecs de la Junta i procés electoral
2. Memòria 2010-2011
3. Previsió d'activitats i pressupostos 2011-2012
4. Horaris d'aquest any i de l'any vinent
5. Activitats de pares
6. Precs i preguntes
Us  esperem al gimnàs de l'escola !!!

dijous, 1 de setembre del 2011

FOLRAR LLIBRES

Benvolguts pares! Us esperem els propers dies 5 i 6 a les 5 de la tarda per a folrar i etiquetar els llibres del projecte de Reciclatge. Ànims que comença el curs!!!

dimarts, 14 de juny del 2011

INTENTEM LLUITAR PER LA SISENA HORA

Hola,

Gent vinculada a Ampes està promovent una campanya per recollir 10.000 signatures electròniques per a que la consellera revisi la decisió de la sisena hora. Ja van per la meitat en pocs dies

http://actuable.es/peticiones/consellera-rigau-si-us-plau-ajorneu-decisio-sobre-sisena

Volen recollir el suport de pares, mares, ciutadans, mestres, entrenadors, monitors, joves,…

És una petició ben feta i raonable, i necessitem tot el recolzament possible a les xarxes.

Miren d’animar a les ampas a posar-ho al seu web i als pares a que ho reenvïn fent xarxa.

Si us animeu a signar i reenviar per fer-ne difusió val la pena.

dilluns, 6 de juny del 2011

L'ESCOLA ROCAPREVERA ENS CONVIDA EL DIA 9


PARE, MARE, QUÈ LI PASSA A AQUEST NEN?
Reflexions sobre la diversitat Xerrada a alumnes, mares, pares, mestres...
a càrrec de MÀRIUS SERRA, escriptor
DIJOUS, 9 DE JUNY DE 2011
A 1/4 de 10 del vespre Sala d’Actes de Gestiomat – Torelló –
Al f inal de l’acte hi haurà signatura de llibres
Organitzat per: AMPA de l’Escola Rocaprevera
Amb la col.laboració de: Ajuntament de Torelló


L'escola Rocaprevera ens convida a la Xerrada de Màrius Serra el dijous dia 9 de juny. Hi estem tots convidats, gaudim-ne.